diumenge, 9 de novembre del 2014

PINTEREST



Mestres i futurs Mestres aquesta és una d’aquelles webs o fins i tot podem anomenar-la xarxa social, que no pot faltar a les vostres vides i menys a les professionals.
Pinterest és com diu Wikipedia “ una xarxa social per compartir imatges que permet als usuaris crear i administrar, en taulers personals temàtics, col·leccions d'imatges com a esdeveniments, interessos, entreteniments i molt més. Els usuaris poden buscar altres pinboards, 're-pin' imatges per a les seves pròpies col·leccions o donar-los 'm'agrada'. La missió de Pinterest és "connectar a tots al món, a través de coses que troben interessants"

És a dir, amb pinterest podem buscar tot allò que vulguem (ja sigui professional o oci) com faríem al Google però per poder arribar més lluny del nostra país, recomano buscar en anglès. Per exemple, si vull fer un bingo en anglès sobre halloween, doncs aniria al pinterest, escriuria al buscador de la pàgina els temes que vull trobar, com: Halloween, Kids, Games, Bingo, i trobaria totes aquesta activitats que gent d’arreu del món ha penjat aquí per compartir-les.


Trobo que és un recurs molt útil per als mestres de primària, per aquells més contraris a utilitzar llibres i propensos a preparar-se les activitats a casa. És un recurs molt fàcil d’utilitzar i orientat a totes les edats, ja que d’aquí cadascú pot fer-se el seu projecte personal, amb es aportacions o idees que hi ha penjades. Per tal de que web així funcionin, tots hauríem de compartir allò que tenim i d’aquesta manera quan vulguem buscar quelcom, serà més fàcil trobar-ho.
No vull explicar-vos res més, simplement que entreu i tafanegeu. 
                                                                                         Gerard Durrieux

5 comentaris:

  1. Hola Gerard! Estic completament d'acord amb tu i amb el que expliques. Fa un temps que tinc aquesta aplicació al mòbil. Durant les pràctiques que vam fer a tercer els mestres de l'escola em van dir que no podia ser que no la tingués i ràpidament vaig començar a fer-la servir! Us animo a tots a què en feu ús, ja que dóna moltes idees i recursos interessants per a fer servir amb els alumnes!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Elisabet, jo també considero que és un recurs molt útil per a tots nosaltres. A mi també em van mirar sorpresos quan vaig dir que no el coneixia, ara també la tinc al mobil!!

    ResponElimina
  3. Hola Gerard,

    Havia escoltat moltes vegades parlar sobre "Pinterest", però mai havia entès realment què era i per a què servia. Gràcies a l'entrada que has publicat, ara tinc clar quina és la seva utilitat i he descobert que pot ser un molt bon recurs educatiu.

    Gràcies per compartir amb nosaltres un recurs que no coneixia i sembla molt interessant. Crec que a partir d'ara l'utilitzaré.

    ResponElimina
  4. Hola Gerard!

    He investigat el recurs que ens has recomanat i em sembla molt interessant de cara a la cerca i creació d'activitats educatives. Voldria destacar el grau d'interculturalitat que podem assolir en la creació d'activitats amb aquesta eina, amb una pressa de contacte amb realitats socials i educatives d'altres països.

    Et felicito company, bon treball!

    ResponElimina
  5. Hola Gerard! No havia sentit mai a parlar d'aquest recurs, però la veritat és que porto una estona tafanejant-lo amb l'ordinador i m'he quedat sorpresa de la quantitat de possibilitats que ofereix. M'hagués agradat coneixer-la abans, ja que n'hauria fet un molt bon ús i de ben segur que m'hauria estat de gran utilitat tant per la meva vida quotidiana com per aquests quatre anys de grau.

    Ja m'he creat un usuari i la descarrego ara mateix al meu mòbil!!

    Moltes gràcies per haver presentat un recurs tan original.

    ResponElimina